Najít dobrého finančního poradce není jen tak. Jak si správně vybrat a nenaletět tomu špatnému? Poradci se nejčastěji sdružují do multi level marketingových firem, nebo do takzvaného brokerpoolu. Jaké jsou mezi těmito způsoby rozdíly a co znamenají pro klienty i pro poradce? Vše kolem finančního poradenství v pořadu Investice ZET nastínili Jiří Paták, ředitel společnosti chytryhonza.cz, a Filip Duchoň, obchodní ředitel Fincentra.

Z OBSAHU:

Dobří poradci nabízejí široké spektrum investičních příležitostí, mluví spíše o rizicích než o zisku.

Za špatnou pověst finančních poradců může multi level marketingový model fungování některých poradenských firem, kvůli němuž se mezi finanční poradce nabírají i nezkušení studenti.

Poradenské firmy se snaží zbavit špatné pověsti oboru, prověřují podezřelé smlouvy.

Nejlepší regulací je vzdělaný a poučený klient.

Zdroj: Jak si vybrat správného finančního poradce? · Chytrý Honza | Blog.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Post Navigation